Då va nästa.....

...resa bokad. Den 18:e far ja ner mot Göteborg med natttåget och åter hem den 23:e.
Vart får jag alla mina pengar ifrån är juh en bra fråga och tro mig, det vet ja inte, men
har för mig att ja är grym på att prioritera. Arbetslös å kan ändå fara runt som en
galning. ME like it! haha!

Blev med bil idag med....en skit bil som står i Hoting och ska bytas lite olja på m.m.
Har inte sett den så ska bli lite skoj å få se när den lilla vännen kommer hem.

Sen är det bara att börja packa och planera inför flytten ner till Tännäs. Stressiga
dagar nu framöver! Hit och Dit och överallt! :) But like I use to say....I like it!

Go kväll...nu ska ja se om det är nå bra på tv
/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0