Depressioner

Stod idag och tittade på böcker, självbiografier, ja tycker juh om såna böcker och eftersom ja inte har så mycket att göra idag medans ja väntar på tåget så tänkte ja köpa mig en bok.

Jag tycker nu att det är många här ute i vida världen som är nere och är helt deprimerade. Sluta upp med det, livet blir inte bättre för det. Så ja hittade den här boken. Jag har inte läst den, men tror nog den kan va till hjälp.
Läste med om att det är ens egna tankar man måste ändra på för att man ska komma upp ur depressionen.

Boken heter "Att ta sig upp när man är nere" och författaren är Jillian Ball.

Så ni som tar åt er av detta....läs boken, för det är antagligen ni som är lite nere och jag lovar den hjälper! :)

/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0