Förvirrad..

..ALABAMA!!

Just nu är jag inne i en snurrig period, jag har inte koll på veckodagar, tider, bussar eller vad jag heter! Det började i veckan då jag inte visste om det var tisdag eller onsdag, nästa dag kom jag en timme för tidigt på jobbet. Imorse missade jag bussen för att jag tittade fel på klockan (eller gjorde jag verkligen det)? Det blev en promenix från liljansberget till stan, tur att jag hade tid på mig och inte kom för sent! När jag väl är på plats vid datorn så öppnar jag upp alla program, öppnar upp youtyube - slår på cake. Loggar in på G7 (växeln) och plötsligt börjar det pipa och spela musik ur mitt headset. Säger chockat till mina kollegor att det är något fel på G7, det kommer musik ur mina lurar...och i samma veva som jag vräker ur det så kommer jag på mig själv att jag slagit igång ett klipp på youtube!!! Åååå min hjärna är off!


Ne nu ska jag ge gärnet sista timmen för att sedan skynda hem för att hämta ölen och fara på GN-fest! :)


/Äm

Kommentarer
Postat av: t

I know how you feel...:) jag är lika dan, fast det skyller ja på för ja är juh livsnjutare för tillfället och då behöver man inte veta dagarna! :P

2009-11-22 @ 09:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0