Guten morgen....

....eller hur man nu säger i Tysklan.

Eftersom jag är den mest aktiva bloggaren av oss alla just nu så ska ja inte göra er besvikna idag heller. Sitter just nu på en buss mot Östersund. Tycker det är bra konstigt hur dyrt det är att åka buss inom västerbotten. En biljett (ungdom) till Dorotea kostar en cirka 170kr.....men ska man till Östersund (17mil längre) så kostar den ca 250kr....Det är bra konstigt tycker jag!

En sak till ja tycker va lite hemskt va att dom öppnat upp bron mellan vännäs och umeå igen så man behöver inte köra nån omväg, men när vi satt å vänta på att det skulle bli grönt så kikade jag runt som en galning vart den där hammaren fanns utifall att den skulle braka och ja va tvungen att rädda mig själv. Det är inte varje dag man kikar efter den kan ja då säga....men vi klarade oss hela eftersom jag sitter å skriver nu! :) haha! Tok Tok

Bjurholm nu, är en lång bit kvar, kan bli nått mer bloggande snart, you never know....mohahah!

/t

Kommentarer
Postat av: fi

den där dödsångesten smög sig på mig häromdan också. Så kommer jag inte på jobbet å inte tar telefon ska kocken hem till mig å kolla till mig :P

2009-11-05 @ 09:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0