Jag är sugen..

..på att klippa mig! Men hur?? Klippa långt, klippa kort, klippa lugg, klippa stubb?! Färga vitt, färga brunt, färga orange!?

Jaja denna månad blir det iaf inte, tänkte spara ut några millimeter till först ;)


Annars då? Jag jobbade till 22.15 igår, kom hem och vilade rumpen i soffan 5 min innan jag hoppade in i duschen för att slutligen hoppa ner i sängen. Halv tio ringde väckarn och jag hade gärna sovit en timmer till! Mycket konstigt det där, när jag jobbar sent så kan jag sova hur länge som helst dagen efter MEN om jag är ledig kan jag INTE sova länge. Nej, nej, klockan 07.00 slår jag upp mina blå! Ett I-landsproblem..

Så vad händer i helgen då? På imorgon hade jag tänkt att städa lägenheten, den ser ut som skit just nu! Lördag blir det förhoppningsvis vin i tillsammans med ajmosfine och på söndag ska det tvättas och rensas i garderoben! Bort med allt som jag inte kan ha eller inte vill ha! Bort bort bort!!

Nej nu ska jag ta och uppdatera mig lite inom bb-branchen. Mycket som händer och sker!

/Äm

P.s Nu är jag snart ikapp dig Turner då det gäller bloggandet ;) d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0