Oh My God!

En sån dag....vaknade tidigt efter en hel sjuk dröm..haha som det ska va!
Kl tio så tog ja på mig arbetskläderna (mjukisar och en jacka som går att skita ner)
för att sedan ta med mig cheeva och fara ner på min fars förråd.
Där fick ja stå å ta ur fönster ur ramar och bära lite dörrar och lastpallar upp
på en släpvagn som ja sen skulle köra till soptippen och dumpa sakerna.
Hunden sprang runt runt å jag stod å slog för all min kraft ur dom där fönstrerna.

Det roliga med det hela är att min far frågar inte mig om ja kan hjälpa till...han säger
helt enkelt -Tina, den här veckan ska vi städa bort från förrådet!
That´s it. Snäll som jag är så säger ja inte emot utan gör som han säger (har juh ändå
inget annat för mig)

Å marie.........BRUNO lever, han körde jag idag igen. Men han mår inte bra...haha!

Nu är ja iaf klar, tungt och intensivt arbete som belönas med en varm dusch, en kopp te
och sen ska ja testa på å virka ett par vantar! :)

See ya!
/t

Kommentarer
Postat av: äM

What lever Bruno?! Är det sant?!?! åååå ta kort på han!!

2009-11-12 @ 16:53:47
Postat av: t

Går inte, han är i Åsele nu....dessutom är han för snygg för att fastna på bild! :P

2009-11-12 @ 17:32:48
Postat av: Irene

Hej! Testa att göra dom här vantarna. Dom blir jättefina.Väldigt lätta att göra.



http://linnzan28.blogspot.com/2008/04/stickade-och-tovade-vantar.html

2009-11-12 @ 18:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0