Rymde..

..hemifrån en stund efter att jag dragit ut hela garderoben. Det ligger kläder överallt och suget att vika ihop dom och stoppa in dom i garderoben igen är inte lika stort som suget att dra ut dom!! Så tokigt det kan bli!

Igår hade jag riktigt svårt för att somna, jag vände och vred på mig hundra gånger tills jag fick ge upp och slå på teven igen. Och när jag väl somnat så hade jag världens galnaste dröm! Det var en enda karusell och slutade med att jag var ute och åkte skidor i snowparken för att slutligen bestiga en bergstopp där jag fick höjdskräck och plötsligt vaknade! Lite besviken var jag då jag tittade ut och insåg att snön inte hittat hit idag heller. Det är bara grått och trist med en massa regn :(

Tog iaf bussen ner på stan för att fixa lite ramar och annat smått och gott. Passade även på att svänga in på jobbet för att låna dator (min har ju som sagt dött!). Men nu är det bara att masa sig hemåt. Har ju en röra som väntar på mig och jag hade ju även tänkt att hinna med att baka en kaka!!

So long my friends!

/Äm

Kommentarer
Postat av: Fi

Gott med kaka då! :)

2009-11-19 @ 22:02:02
Postat av: Äm

Mm om jag hade lyckats med den, hade en dl för lite socker men körde på ändå och det märks att någonting saknas! Men den går i mig iaf :P

2009-11-20 @ 09:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0