Solen..

..har hittat till Umeå idag! Himlen är klarblå, solen skiner, några minusgrader och det ligger till och med lite snö på backen - kan man bli annat än glad?!

Vad har hänt sen sist? Julschemat har kommit och det är en jäkla massa ledighet, över jul fick jag äran att var ledig 24-16/12 och över nyår är jag ledig 31/12-3/1!
Julen skall firas i Stockholm hos systeryster, biljetterna är bokade och det tackar jag mor & far för!! 
 

Men då var det ju nyår då, vad ska man göra då? Ledig i hela  F Y R A dagar!! Ska jag åka ner till Sälen? Eller kanske Tännes? Eller varför inte ta en sväng till Norge (dock är jag lite rädd efter Tinas lilla äventyr, haha)? Men så lockar Borga...HJÄLP!! Tur att det är ett tag kvar :)

Nej nu ska jag dricka lite mera vatten och fortsätta att jobba!

/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0