Stormen är här!

Det blåser ute och det blåser inne. Har tänt ljus men det är knappt att det har en chans att brinna på grund av vinddraget här inne. Lite kusligt, lite mysigt.

Kanske saker och ting med mitt boende löser sig. En arbetskamrat kom idag och berättade att hans roomie ska flytta så rummet är ledigt, TILL MIG! Mitt i stan, stooort och superfint. Lägenheten är helt fantastisk. Öppen spis, underbart kök och jacuzzi. Det finns alltså både dusch, kylskåp och tv. Faciliteter jag inte har just nu, utan får låna av dom jag hyr av. Inte nog med det har han lagt ner en massa pengar på att ljudisolera lägenheten och han har så mycket bra musik på hög volym. Han är Dj, men inte DEN djn. Allt är egentligen bara positivt. Några nackdelar finns det än dock. Vi jobbar tillsammans och ska vi då också bo tillsammans? Kommer ju inte ha nå privatliv överhuvudtaget. Plus att jag nu när jag bor här borta faktiskt motionerar. Idag sa kocken att min rumpa blitt så tajt. HAH! Men om jag nu kommer bo 3 min från jobbet kommer jag bli lat igen.
Ska prata med dom jag hyr av nu imorrn och se vad dom säger.

TINA KOMMER PÅ TORSDAG! Längtar så! :) Å alla andra här längtar också!

Så är det den här karln jag gått och förälskat mig i, den här upptagna karln. Vi träffas ju varje dag, å sen smsar vi och snackar på facebook innan det är natt. Jag klarar inte riktigt upp det här. Han gör mig så glad, men när jag kommer hem så blir jag så ledsen. Jag mår illa. Det kommer ju inte bli vi. Han flörtar och är go men det är jag som kommer bli sårad, jag är fullt medveten om det. Jag vet bara inte hur jag ska sluta tycka om honom, han är allt jag vill ha. Har gått så bra hittills att låtsas som att jag inte är kär men det kan jag inte nu längre. Borde jag säga nå till han...

Jag borde skriva ett brev till Bullen.

Natta/Fi

Kommentarer
Postat av: Äm

Shit va noce att få bo 3 min från jobbet och ha en egen jacuzzi!! Jag önskar att jag oxå kunde komma i helgen, men det är ju bara önsketänkande! Och på tal om kärleken, säg det, eller skrik ut det till han!! :)

2009-11-04 @ 14:53:24
Postat av: Fi

Ska jag det alltså. Hm. Tåls att tänkas på. Borde kanske det. Uhm. Ja.

2009-11-04 @ 18:13:57
Postat av: t

ja tänk om Bullen fanns kvar....fasen ja tyckte om Bullen! :) haha! Du måste juh säga nått till han iaf om det, men ja vi får snacka imorrn...för ja kommer juh imorrn...hör du....IMORRN! :) haha

2009-11-04 @ 18:27:54
Postat av: Fi

haha IMORRN faktiskt?! Skönt för dig å få lite frisk norgeluft i lungorna ;)

2009-11-04 @ 19:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0