Sucker!

Hmm...tecknade en halv bilförsäkring för nån minut sedan plus att det blev en hemförsäkring på än gång. Han va så trevlig han jag pratade med så han kunde nog ha sålt vad som helst till mig, hade ja inte stoppat mig själv så hade ja suttit här å pensionssparat med...nån måtta få det va! :) haha! Men nu sitter ja här med en hemförsäkring och en bilförsäkring och är riktigt nöjd faktist! :) haha! Blev inte så farligt dyrt heller, så är SUPER nöjd.
Samtidigt spelar jag Sofies skamlåt på Spotify...haha! Jäklar den är grym....man längtar som tillbaka. :) haha!

Näe snart är det lunch, men nu ska ja kolla igenom vad ja ska ha med mig till Götet och sen packa lite och sen skriva en shopp lista inför julen! :) haha!
Till Lunch blir det LAX! :) mumms!

Over and out!
/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0