Vilken helg!

Som sagt, Tina å jag är ett sjujäkla team. På väldigt få dagar har det vart väldans mycke action. Har vart en massa prat och skratt, en del mat, vin och strul.
Har blivit bekräftat kärleken men också nekad. Det gör ont men visste ju vad jag gav mig in på. Nu är vi alltså vänner.
Vet vad äkta vänskap är. Är så glad för allt tokigt. Har halkat in i hundar.
Väskan och glasögon försvann. Dom kom tillbaka och jag blev så glad så tårarna sprutade åt alla håll och jag fick en glädjekram av Anette som leverera väskan.
Jag är mästare i sjoelbak. Tycker nästan det är läskigt att jag har sånt flyt.

Så har jag mina brillor tillbaka, sminket, tandborste å Tinas saker. Men så är ju ändå den jäkla karln upptagen och inte min. Gör mig olycklig ju.

Nu är det natta så jag kan gå till doktorn imorrn med min onda kropp.

/Fi

Kommentarer
Postat av: t

lycka till hos farbror doktor och berätta om du ha två eller fyra revben borta! :)

2009-11-10 @ 08:30:17
Postat av: Äm

Tokungar det är va ni är :) Hoppas att det går bra hos farbror doktorn!!

2009-11-10 @ 08:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0