3.32

Nu tänker ni säkert "nee nu har hon vart ut å bullrat, nu ska det fyllebloggas" Men icket mina vänner! Nog känns det som jag befinner mig i ett berusat tillstånd men det beror mest på att jag blev väckt tidigare än tänkt idag, att jag jobbat hela dan, och spenderat motsvarande ytterligare en arbetsdag med min kusin och att klockan börjar närma sig morgon.

Chefen ringer mig 9.45 (klockan har redan ringt men planen är att snooza i 2 h till för jag börjar inte förrän kl 16) han undrar om jag kan börja 10.30 istället. GAAH! Det tar mig en god stund att gå till jobbet och ännu längre stund med buss. Men snabb som jag är var jag iväg kl 10 och lyckas va tidig på jobb. Hela dagen har jag gått med den där känslan man har när man försovit sig. Man vaknar aldrig riktigt till, man är lite trög och ser otroligt nyvaken ut fastän man vart vaken i flera timmar. Men bra har det gått på jobb.

När jag var färdig med det passet var det jag å Hanne på brukbar och kaffe, sprang hem för att städa lite tills kusin Joachim kom. Nästa arbetspass. Vi surrade så fasligt att vi missade bion OCH middag! For iväg för att handla och åkte till honom istället för tillbaka till mig. Så när jag nu kom hem lyste alla lampor och fönstret var öppet. Ljust och friskt. Vi har som alltid annars, pratat musik, lyssnat musik, tittat på klipp och sett film. Bland annat Shoot 'em up som för övrigt var bland dom bästa jag sett.

Men nu är jag hemma och hoppas jag slipper ett tidigt samtal från chefen imorrn. Planen är nämligen ett Nip/Tuck maraton utan dess like!

Nu ska jag somna gott till regnet som smattrar på mina fönsterrutor i taket. Lite som att ligga i husvagn faktiskt.

/Fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0