Dags att uppdatera..

..lite kanske?

Allting rullar på i 110 km/h och jag har fortfarande inte fått upp mina hyllor på väggen!

I onsdags gjorde jag helg och fyra dagars ledighet väntade. Tog bussen hem till Dorro i torsdags och på fredag eftermiddag åkte jag, mamma och mormor upp till Storjola. På kvällen anslöt även Solan med familj och på lördag kom pappsen och lillebror.

Det var full storm och snön kom från alla håll och kanter. Både fredag och lördag spenderades i skogen för att plocka trattkantarereller och taggsvamp. Hann även med en massa skön sömn på soffan och jag åt alldeles för mycket av allt det goda!

Nu är man tillbaka i stan igen och en ny arbetsvecka väntar. Längtar väldans mycke tills på fredag då det vankas öl tillsamman med brudarna!

/Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0