Heej brudar!

Jädrar, det var ju evigheter sen jag uppdaterade! Tina ska ju ha cred för att hon ligger i, jag har bara inte orkat eller haft tid. Har ju varit sverigetur och en massa nip/tuck åsså har Tina skaffat kille! Jag är så glad och avundsjuk att du är kär ;)

Min sväng på Öland var helt underbar! Det gräts när vi möttes på flygplatsen och det gräts när vi sa hejdå. Öland är så långt bort så jag fick alldeles ont i magen när jag tänker på när vi ska få till att ses nästa gång.
Hursomhelst hade vi väldigt fina dagar. Vi rivstartade på måndag med lite kultur då vi for å kika på slottsruinen och skulle sen vidare på solliden men dom hade stängt för säsongen. Sonya in och ut ur bilen men inte ett pip, hon somnade bara snällt om. Linda kokade ihop en god middag och sen myste vi i soffan och såg på Idol.

Dag två sken höstsolen och det var alldeles blå himmel. Så vi tog oss en promenad till Köpstan för å kika lite. Jag köpte ännu fler böcker. Sonya sov. Hon är så gosig och söt. Linda, Micki och Sonya for på föräldraträff och jag låg och såg på tv, fantastiskt med tv alltså. Till kvällen for vi till mamma och pappa Rudman och där bjöds det på gott sällskap och mat. Vi såg på Idol och hejade på Erika.

Onsdagen kom snabbt och då packade vi in hela familjen i bilen och körde söderut. Såg stora Alvaret (ifrån bilen), var på Naturum och tröck på alla knappar som fanns och sen upp i Långe Jan. Minns inte hur många trappsteg det var upp men MÅNGA och det resulterade i sjuk träningsvärk i vaderna för både mig och Micki. Sen picknickade vi och hade det bara bra.

Tittade på det nya huset dom ska flytta in, superfint!

Vi åt massa ost.

Sista dagen kom alldeles för fort. Redan på torsdag fick jag lite ont i magen ångest. Vi for in till Kalmar och mitt kort gick varmt. Vi åt thaimat och kosa oss. Sonya sov och var så snäll. På kvällen underhöll hon oss med att ligga å skratta och flina och va så himla gullig.

Sen flög jag hem :( Vill tillbaka snart fort!

Sååå hade vi personalfest igår med allt vad det innebar. Började på Lille där vi fick bubbel. Gick vidare till en annan restaurang och fick mera bubbel och tapas och öl och vin och sprit. Hade det superskoj. Å vi var så många, 70 stycken kanske. Efterfest hos chefen till tidigt på morron. Kul kul.
Ni får lite bilder.






Så nu vet hur några av folket jag jobbar med ser ut.

Till sist utsikten från mitt fönster "imorse"



/Fi

Kommentarer
Postat av: t

men haaaaaaaaaaaaalåååååååååååååååå! :) Längesen nu! haha! bra tur uppdaterar lite så man får reda på något! haha....kram påre!

2009-10-06 @ 12:59:11
Postat av: Äm

Va kul med bilder! Och vilken snygging till svenska som skymtar på några bilder. Känner vi hon?! :)

2009-10-06 @ 13:28:27
Postat av: Fi

Ooh, svenska...svenska...pernilla menar du? ne ni har nog inte träffats ;)



ja jag ska nog börja prioritera mitt bloggande framför nå annat slags socialt liv ;)

2009-10-07 @ 02:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0