Idol igår....

....va riktigt spännande för det är många bra kvar nu.

Dock måste ja juh få erkänna att Eddie, Erika eller Rabhi ville jag skulle åka, för de andra är mina favoriter och grymma på det mesta dom gör. Min största favorit är Reza, hon har sån röst att det ryser i min kropp när hon sjunger. :)
Nu ska vi inte snacka skit om Erika för hon är grym hon med, har en jätte bra röst å allt men hon är inte den där uppkäftiga typen, hon är mer den snälla och därför har du gjort ett grymt jobb i idol, men hennes musikkarriär är inte slut här.

Men en sak är allt bra konstigt.....det har åkt ut en tjej, en kille, en tjej, en kille, en tjej......hur är det möjligt att vi i sverige röstar ut en tjej och en kille varannan gång? det funkar inte så, det är uppgjort!
Alltså kommer det bli en tjej som vinner iår för förra året va det en kille och året innan det en tjej och året innan det?! ja det ni!

Näe här kan man inte sitta å skriva när man kan.......hmm.........ja va fasen kan man göra halv tio på en lördag morgon?

Godmorgon iaf!
/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0