Jippi, äntligen....

...kan jag se film från min dator till tv:n, eller nästan, det enda som saknades va ljudet men ja tror ja glömde hä in ljud kabeln! :) haha! Men annars funkade det riktigt fint, eller iofs så va bilden gul, men de har nog med min lilla mini gamla tv att göra. Så ska prova nere imorrn om det går bättre....lyckas jag så har ja införskaffat mig nått grymt bra som ja är stolt över att äga! :)


Liten och praktisk är den. Nu blire sängen och nått som går på tv:n, vad nu det är.
Imorrn är en ny dag med massa skojigheter...haha och god mat såklart!
Jo just det, ikväll åt jag middag med pinnar, min mor tycker ja äter så snabbt så ska börja äta lite mer med pinnar så ja inte äter så fort. Kan va en bra grej, börjar bli riktigt haj på det med...haha! DET NI!

Gonatt/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0