Kul kväll!

Tar det från början. Hade en superdag på jobbet. Har ju vart väldigt lugnt i det senaste och jag har lite svårt att ställa om mig till detta. Igår däremot var det full restaurang mest hela dan så då fick jag springa lite igen, skoj skoj.

När vi var färdiga tog vi en öl och åt lite mat. Hem och duscha för att sen följa med Rune från jobbet på förfest. När jag går så kommer en gubbe som bor här i närheten utbackandes från sin parkering. Vi har hälsat och småpratat nån gång när han stått och krattat gården. Jag vinkar till han att det är grönt att backa ut. Så stannar han och frågar om jag ska ut på byen. Jaa säger jag. Då tycker han jag ska hoppa in så skjutsar han mig dit jag ska. Jag skrattar lite och säger det går bra att gå men han insisterar så jag hoppar in. Å där sitter hans ybersnygga barnbarn. Det hela var bara så komiskt. Fick iaf skjuts till festen och det var ju bra.

Förfesten var skoj. Brukbar och Supa va grymt. DJ'n var grym och vi dansade och hade så skoj. Hookade upp med två kompisar åt en kille som jobbar på Brukbar. Drar på efterfest med dom. Där blir det fotbollsmatch. Sverige mot  Bosnien. Sverige (jag alltså) spöar skiten ur Bosnien inte bara en gång men tre. Var lite halkigt golv å jag for omkull med ett brak då jag satsa allt och nu är min armbåge så blå! Rumpan är blå, och det gör ont.
Kände att jag var tvungen att gå medan jag låg på topp så att säga. Inte gick jag hem fastän klockan var 4, nej jag gick vidare till nästa efterfest. Där var han. Hatar att jag ska bli förtjust i killar som inte är bra. Men det är svårt att låta bli, å när han är DJ å bara spelar och är alldeles grym å alldeles jättefin. ÅHÅ!

kl 6 tyckte jag att jag borde försöka dra mig hemåt. Inte för att jag var trött men man borde ju sova liksom. Beställde taxi, inga kontanter och kortet funkade inte. Han skjutsar mig till en bankomat, kortet funkar inte. Skjutsar mig på seven eleven och får ta ut pengar där, så innan vi ens är påväg hem till mig står taxametern på 199 kr. Inte särskilt skoj. Så jag gnäller lite och halvgrinar att det är så dyrt å med det stoppar chafförn taxametern och bjuder på ett tuggummi. Han var riktigt digg, skitkul gubbe.

Sen sov jag tills jag började jobba idag. Vilket liv.

Så är ingen lika trött som jag är nu. Åpning imorrn, bäst att sussa.


Natta/Fi

Kommentarer
Postat av: t

Aha se där vilken kväll! :) Du verkar ha så kul jämt! haha!

2009-10-12 @ 12:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0