LYCKLIG! (jag försöker igen)

Facebookchatten tar över min dator och pajar allt annat jag försöker styra med! GAH!

Det jag ville säga var att jag är lite lycklig, och jag kommer nu rada upp av vilka anledningar:

- Jag har hittat min drömvovve! Jag kommer inte kunna få den men tanken på han gör mig så glad.
- Jag har fått gosa med tante, onkel och Tico på Steinkjer.
- Jag är lite kär. Tyvärr i en kille som jag aldrig kommer kunna få men han gör mig lika glad som
hunden.

. JAG FÅR TINA PÅ BESÖK! Å helgen innan jag får äran av svenskbesök som kommer Turid och säger hej.

Det här med mig och karlar är bra konstigt. Jag tror jag skulle behöva sätta nå forskare på mig som kunde klura ut vad som är fel. Sen jag kom hit till Norges land har jag träffat en hel del nya människor, många av dom karlar.
Om vi ska skilja ut några av dom här karlarna så kan vi börja med killen jag va på dejt med. Han var ju en kanonkille på alla sätt och vis, sportintresserad, snygg och hade alla egenskaper man kräver av en pojkvän. Han var alltså inget för mig.

Sen är det DJn. Han är en riktig läckerbit, fantastiskt snygg alltså. Vi har skitkul och skrattar massa, men han är ett svin när det kommer till damer. Han kan jag inte släppa. Han springer runt runt i mitt huvud och får mig att bli degig i knäna.

Så var det Tor. Som var som sänt från ovan. Han har jag berättat om tidigare, han är som jag fast i manligt format. Var svårt att inte gilla honom fastän vi träffats så lite. Han hörde inte av sig nå mer. Söppel.

Så är det en kille till. Perfektion! Han har sjukt bra humor, fantastiskt duktig i sitt arbete, snygg som få, han är go och snäll. Han har samma värderingar som mig, han åker skidor, jag bara älskar hans stil. Alltid glad. han gillar mig. Jag har aldrig tänkt en dålig tanke om honom, och försöker hitta vad som är galet med honom. Det är INGENTING! Inte när det kommer till hans egenskaper åtminstone. Problemet är att han har flickvän. Som han är kääär i, sen många år tillbaka dessutom. Omöjlig att få alltså.

Dom killar som är bra och jag kan få och borde vilja ha är jag inte intresserad av.
Killar jag vill ha är dumma och vill bara ha mig ibland.
Bra killar som jag vill ha är omöjlig och få för dom har flickvän.

Kontentan? Inkompetent när det kommer till kärlek.

Men jag är glad idag!

/Fi

Kommentarer
Postat av: T

Det låter som att du kanske inte är menad att ha en kille, du får göra som dom killarna som du vill ha, träffa dom ibland, alltså massa olika killar....eller nått...haha! :)

Jappsi ja kommer juh 2 helger blir det eller nått! HAHA! skoj skoj skoj! Då vill ja se ALLA killarna och göra en bedömning...haha!

2009-10-23 @ 08:51:37
Postat av: Fi

hahah yes okej det ska vi fixa!

2009-10-23 @ 10:56:18
Postat av: Äm

Varför ska det vara så svårt det där med kärlek?! Det man inte kan få det vill man ha men det man kan få det är ointressant!! Tokigt ;)

2009-10-23 @ 11:36:37
Postat av: Storstrumpan

I tid med halloween nästa år har jag en magisterexamen, kan det tänkas som jämförelsevis som forskare...`? Håll ut till dess så ska vi nog ordna något =)

Eller gör som jag - vägra träffa någon ny på ett år så kommer det en skäggig vacker varelse som sätter en liten alv på axeln som bara slår en i huvudet med en stor klubba... Då är det lite kört...

Du vet nog detta, så ... en kontaktannons efter en liten alv att ha på axeln?



Miss ya!

2009-10-26 @ 20:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0