Snacka om ont om tid!

Alltså jag förstår inte hur man ska hinna med detta såkallade högskoleprovet....alltså 50 min för varje del är alldeles för kort tid, iaf om man heter Tina, Först ska man läsa 5 olika texter som tar minst 10 min å läsa....då kan ni juh räkna ut själv att man inte hinner med att svara på 20 frågor med....haha mer tid till folket säger jag bara! :) haha!
Men nu va det gjort och det va lite skoj att få använda hjärnan igen efter att den ha fått massa spindelväv m.m. om sig.....:) haha!

Have a nice day!
/t

Kommentarer
Postat av: fi

jag veeet! Å jag brukade va sjukt snabb på alla prov.

2009-10-25 @ 02:48:57
Postat av: t

haha ja jag tycker att ja med bruka va snabb å ha en massa tid över, iaf när man gjorde prov i skolan, men inte nu....haha! Men det va lite skoj att göra det ändå även om man inte får så bra resultat! :)

2009-10-25 @ 16:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0