Strl 39

Nu kom jag ihåg vad jag egentligen hade tänkt å blogga om sist. Jag har köpt ett par skor i storlek 39! Treeeettionio! Ni som känner mig vet att jag inte kunnat ha denna storlek sen dagis. Jag tyckte det var skitkul och skrattade rätt mycket i skoaffären men exepditen tyckte bara att "ja storlekarna skiljer sig ju från sko till sko".
Hon känner inte mig å mina fötter. Pfff.

Jobbade till kl 24 idag. Gick på BrukBar och Supa och träffade resten av folket. Alla som jobbar imorgonbitti var ute ikväll. Dags att diskutera arbetsmoralen kanske. Hursomhelst så var det nå reagge/dub-afton. Jag bara myste! Det var grymt! Min och min mercas favorit spelades i grymma högtalare. Jag ägde dansgolvet (hihihi).

Nu ska jag sova för imorgon blir det jobb med mina favorite och sen lite fest. Från att stängning på lör och öppning på sön har jag lyckats få tidig imorrn å sen på söndag. Vet inte hur det hände, men nöjd är jag med det.

Natta folkens!

STORLEK TRETTIONIO! HAHAHA


/Fi

Kommentarer
Postat av: Äm

Haha men Soffan har fötterna dina krympt?! ;)

2009-10-10 @ 08:16:00
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: t

men fasen va skoj...då kan du gå runt å vara stolt nu! :)

2009-10-10 @ 08:45:25
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0