Idag är en sådan..

..dag då man aldrig skulle ha klivit upp ur sängen. Morgonen var mysig med sovmorgon och frukost framför teven. Men så kom man till jobbet...och ja...överkörd. Som en kollega sa: "Alla borde få komma hit till oss på studiebesök och se att vi inte är robotar utan vanliga människor". För det är det som lätt kan glömmas bort..

Nu har jag bestämt mig, det finns ingen återvändo längre. Till hösten blir det förhoppningsvis studier. Jag vet ju vad jag vill jobba med, men det jag har dragit mig för är ju det här med att plugga..men nu jäklar!!

Nu hoppas jag att denna bajsdag går fort så att jag får åka hem och sova och sedan är det  bara 2 (TVÅ) arbetsdagar kvar till F E M dagars ledighet som kommer att spenderas nere i Sälen! UNDERBART!!


/äM


Detta skulle läggas upp igår men med min tur så hände det aldrig!! Hahaha

Kommentarer
Postat av: Moa

Oo nu blev jag nyfiken. Vad vill du jobba med?

2010-02-03 @ 18:47:49
URL: http://enmoasliv.blogg.se/
Postat av: Moa

Aha ja men det tycker jag låter som en bra idé. Jag har då bestämmt mig för att gå Spaprogrammet :D



Här är det lite smått förtvivlat. Jag funderar till och med på att åka hem. Fjällvärlden är fantastisk och jag älskar att jag hinner träna så mycket men jobbet är inge vidare. Tyvärr.

2010-02-06 @ 19:52:23
URL: http://enmoasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0