Grus fulla..

..ögonen. Hade gärna stannat kvar i sängen några timmar till. Men istället blev det till att kliva upp och koka makaroner till matlådan för att sedan hoppa på bussen ner till stan och jobba..

Igår var jag på krigsstigen. Inge roligt alls, en massa onödig energi som gick ur mig. Usch säger jag bara! Men nu är allting ordnat och jag kan äntligen säga: SÄLEN HERE WE COME!!

Igår hade vi rensning av Annso´s garderob, det bjussades på vin (en hel dunk), grönsaker, chips & dipp och trevligt sällskap. Vi satt i soffan med 4 lappar: Bra, kanske, anus och vill ha! Och framför oss var det ett berg av kläder samt Annso. Och slutresultatet blev två svarta sopsäckar samt en kasse fulla med kläder!! Bra gjort!

Nu hoppas jag att dagen rullar på snabbt.

/Äm


Kommentarer
Postat av: t

jag är så stolt över dig Annso! :)

2010-01-23 @ 16:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0