Vilken natt!

Eftersom att jag har äran att jobba denna helg så blev det en lugn och städad kväll igår. Soffläge tillsammans med min kära dator + teve. La mig relativt tidigt och somnade på en gång och sedan började en dröm utan dess like. Början minns jag väll inte allt för väl men slutet! Av någon anledning så befinner vi oss vid Turners fina stuga uppe i Borga (dock var vi inte i Borga) och vi håller då på att hjälpa till och snickra på den. Vi blir trötta efter ett tag och vips så har vi en stor beach utanför stugan. Korallblått vatten, vit sandstrand och palmer...vi är i Thailand! Sofie tillkommer och vi 3 bestämmer oss för att ta ett dopp, har två luftmadrasser, en rosa och en blå. Plaskar runt och njuter då det helt plötsligt kommer en våg och den visar sig vara världens största och vips så är vi uppe på ett berg. Det är rätt brant och vi blir tvungen att klättra upp för det för att komma på plan mark igen. När vi är på kanten av berget så är det helt plötsligt ett litet fönster (tänk er ett tiafönster, litet fyrkantigt) som vi måste krypa igenom, min tanke var hur i helsike ska rumpan få plats därigenom?! Men i drömmar går allt och efter lite krångel så tog vi oss igenom fönstret...pang poff så var klockan 7:45 och dags att kliva upp. Det var en riktigt svettig dröm!

Nu är det dags att gå grön och börja jobba!

So long!

/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0