En dag då allting..

..går en på nerverna!

Började dagen med en promenix, första känslan när jag kom utanför dörren var att det var ju riktigt varmt och skönt ute. Men efter några 100 meter tar jag snabbt tillbaka vad jag sagt. Är det inte minus 25 så är det full storm! Sista biten började jag nästan att gråta pga av alla små snökorn som skärde in i ansiktet..

..jaja, kastade i mig lunch och begav mig sedan ner till stan och jobbet. Eftersom att jag jobbar kväll och vi anställt 10 nya så måste vi återigen börja sitta i "mongorummet" och där hamnar såklart dom som jobbar kväll. Roaming profil på datorerna och det resulterar i att alla datorer som man inte suttit på tidigare är i princip nollad då det gäller alla program vi använder och behöver..roligt, roligt...eller inte!!!!!


Så nu sitter jag i mongorummet men en dator som är segare än segast!


Har inte ens spotify nerladdat och med denna dator lär det ta 100 år...


/Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0