Jag är här!

Nu ska jag verkligen be om ursäkt för att jag inte har visat livstecken här på evigheters evighet! Men var bara tvungen att ta en paus från bloggandet, kände att det höll på att ta över mitt liv. Ha ha ha. Nej så är det inte alls, jag har bara inte orkat eller inte bara gjort det. Ingen förklaring. Men nu sitter jag hemma i Bjästa, å det vet ju alla vars det ligger på Sverigekartan numera. Är iaf alldeles underbart att vara hemma med mor och far. Känna hemmadofter och få lite hemmamat! Igår fick jag önska mig mat och då blev det ärtsoppa och pannkaka som jag inte har ätit sen jag flyttade till Norge. Hemma och gosar här någon dag till sen följer jag med bror och hela högen till Dikanäs för att få lite fjälluft och köra lite skoter. Längtar så massa! Annars rullar väl livet på som vanligt, jag har det bra. Känns som jag är lite närmare er nu när jag är på "rätt" sida gränsen. Glad påsk till er älskade vänner! STOR KRAM Fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0