Ont i stjärten!

Tycker det är bra tokigt hur ont i stjärten man kan få av att sitta ner alldeles för länge i en bil eller buss eller tåg. Haha! Men det är smällar man får ta för att resa runt. Snackade med Annso och Marie i telen idag och dom hade det förbaskat skönt ute i solen på annsos uteservering med en öl i handen! :) Måste erkänna att jag blev rätt så avis, SJUKT mycket avis. Men jag får sätta mig i påsk ute i solen med en öl i handen, men inte på annsos uteservering dock. Hoppas ni får en grymt trevlig helg tjejer. Själv ska ja krypa ner under filten med en kopp te och kurera mig så jag blir frisk frisk frisk! :) kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: sara

ha en fin kväll! ♥

2010-03-20 @ 18:49:15
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0