It´s Friday..

..om någon skulle ha missat det!?

Började morgonen med att kliva upp och tvätta 07.00, när jag ändå var uppe drog jag en sväng med dammtrasan och dammsugaren! När tvätten var tvättad och jag var påklädd blev det en sväng på stan, returnerade några böcker, shoppade träningsskort, fika med Lovisa, var förbi en sväng på gamla jobbet och jagade rätt på några papper som jag saknade, shoppade fredagsmys och sist men inte minst blev det systemet och där lyckades jag fynda - överlycklig!!

Då var alltså träningsskorna inhandlade och det gör att jag nu har en komplett träningsoutfit och när jag "dukade" upp allting - sportbh, träningslinne och tights + senaste tillskottet skorna så märker jag att allting går i märket Nike..hur var det nu..märkesb**!? Snyggt som tusan iaf! Så till veckan ska det inhandlas ett Guldkort på IKSU, nu är det slut på dåliga ursäkter för att inte hålla kroppen igång! :D

Annars då? Alldeles strax skall det dukas upp kex och ost, parmaskinka, oliver, smågodis och ett glas Rosé!! Fredagsmys!


So long mina vänner!



/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0