Röst och tal..

..stod på schemat idag, tidigare i veckan var jag på en föreläsning och fick lära mig en hel del nytt om stamning/upphakning, bukandning och mycket mer. Idag var det labb, man fick gå in två och två i ett rum. Där blev vi inspelade och fick lyssna på hur vi låter och vad som man kan träna på. Som nästan alla människor så har jag ett knarr och det kan man bli av med genom att använda sig av bukandningen. Intressant? :)

Annars har jag gjort helg, ställde klockan på åtta imorse men klev inte upp fören vid tio. Skulle börja läsa inför en uppgift som skall redovisat på måndag MEN hittade en massa annat att göra t ex ringa samtal som jag skjutet på i flera dagar samt avfrostat frysen..hm..jag tror att jag lider av pluggsyndromen! Förra veckan putsade jag fönsterna - haha!

Nej nu ska det planeras mat för en månad och sedan blir det Halv åtta hos mig, Idol och sängen! Kan behöva lite sömn då jag ska kliva upp klockan sju för att tvätta!




/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0