Solen har..

...lyst hela dagen och vips blir allting så mycket lättare!

Var riktigt trött när klockan ringde vid halv åtta imorse, tuggade i mig två mackor och sedan var det iväg till Universitetet för att ha lektion fram till tolv. Därefter blev det en sväng på stan för att spana efter en vinterjacka, men fanns ingen som fall mig i smaken. Men jag kom inte hem tomhänt för det. Ett datafodral och ett par UBERSNYGGA pjux lyckades jag få med mig hem! Jag har inbillat mig att med snygga skor på fötterna pluggar man mycket bättre ;)

Lördagens team-fest blev mycket lyckad med god mat, lekar och en massa skratt! Jag fick åka pakethållare runt halva stan innan jag var hemma och det kändes dagen efter kan jag lova! Och idag sitter jag med stora fina blåmärken - men det var det värt!

En kopp thé till Halv åtta hos mig blir ett perfekt avslut på denna dag!



/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0