Va gör vi? NU kör vi!!

Nu har jag äntligen tagit tummen ur och gjort slag i saken och med det fått mig en fritid!! Hade glömt bort hur underbart det var..
Skolan har kommit igång och skolbänken kommer att vara min vapendragare i närmare 3,5 år..eventuellt 4! Och hittills efter 2 föreläsningar och några lektioner känns det kanoners. Att lära sig något nytt var dag är spännande.
Annars säger jag som Ajmsofine att det har varit ont om action. Men nu blir det andra bullar då jag har alla mina helger och kvällar fria! Det första projektet är att börja träna igen, GULD kortet på IKSU skall införskaffas och sen finns det inga ursäkter - hello Beach 2011!!
Nej nu ska jag kliva upp ur sängen och uppleva min första dag som vuxen, ungdomen är som bortblåst och jag tjuvstartade redan igår med att samla en massa pluspoäng!
Ikväll blir det födelsedagskalas/partaj hos mig och imorgon blir det kräftskiva hos lillpeter, en fullspäckad helg som förhoppningsvis bjuder på en massa action ;)
See ya!
/Äm

Kommentarer
Postat av: Storstrumpa

Åh vad ska du läsa ???

2010-09-06 @ 23:44:38
Postat av: Äm

Jag ska läsa till förskollärare :) Har nu snart gått 3 veckor och det känns riktigt bra!

2010-09-14 @ 10:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0