Vi börjar..

..närma oss helgen och det känns lovely!

En halv skoldag kvar och sedan gör jag helg. Skall dock försöka plugga bort lite och TRÄNA! Ja, nu läste rätt! Nu är Guldkortet införskaffat och ikväll gjorde jag mitt första träningspass. Det blev en mjukstart i gymmet tillsammans med Lovisa och jag kan meddela att det känns fina fisken. Här ska det tränas så det står härliga till!! ;)

Vintern är inte långt borta nu, det är kyligt mest hela dagarna och det gör mig ingenting alls! Jag har en längtan efter snö, december månad med allt vad den innebär, soliga härliga januaridagar och PÅSKEN!

Nu väntar duschen för att sedan hoppa ner i en nybäddad säng, jag misstänker att jag kommer att sova riktigt gott inatt!

Lev och må mina vänner!



/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0