2011-01-11..

..!!

Jag har fått reda på resultatet på 4 av 5 frågor på mongotentan som vi hade i förra kursen. Klarade samtliga frågor och hade tydligen VG samt G+ på någon av dem, helt galet med tanke på att jag skrev ihop skiten dagen före och läste inte igenom den för att se hur slutresultatet blev. Men ingen är gladare än jag! Sista frågan har de inte hunnit rätta än och jag väntar med spänning, skulle vara grymt skönt om den var godkänd med så att jag kan lägga "Värdegrund och hållbar utveckling" bakom mig!

Dagen har spenderas till att skriva tenta och det har gått sisådär. Vad är det för fel? Imorgon däremot kommer det att gå av bara farten, fingrarna kommer att springa över tangentbordet som aldrig förr och jag kommer att sitta uppe halva natten! Men det är väl så livet som student är!?

Nej om jag kanske ska försöka mig på att skriva några rader om olika genrer, retoriska redskap och estetiska uttryk? Njaaee...jag tror jag slänger i en färg i håret istället ;)






/äM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0