Då är..

..jag inne på termin 2 av 7! Förskolans och förskoleklassens kultur och uppdrag läser vi nu på 15 hp. En hejdundrandes lång litteraturlista innehållande minst 10 böcker. Har idag och imorgon på mig att läsa 300 sidor + Lpfö98 (reviderade). Jag kan informera er om att mina ögon går i kors och jag vet inte hur många ggr jag har läst ordet förskolepedagogik idag!! Men det är intressant läsning och något varje vuxen människa som är i kontakt med barn borde läsa!

Förutom att läsa, läsa och läsa har jag även lyckats ta mig ut på en promenad i det fina vädret. Dock såg jag ut som en blandning mellan en 80-åring + en höggravid kvinna när de vankar fram och tillbaka. Anledningen till det är sviterna efter gårdagens bodypump pass - träningsvärk-alabama på framsida lår!!

Nej, sängen ropar på mig. Klockan är ställd på 07.00! Morgondagen ska fyllas med tvättning, läsning, bodypump (om värken har lagt sig!), läsning, läsning och läsning!

God natt mina vänner!

/Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0