Det råder..

..full storm ute!

Både igår och idag har jag varit duktig och skrivit på min hemtenta, just nu är det bara en endaste röra med massa text men när jag sätter mig ner för att skriva klart den så kommer det att gå fort! Behöver bara lite press - jag mot klockan!

Idag har jag träningsvärk i muskler som jag inte visste fanns! Igår blev det mera Zumba och ja, jag skrattade lika mycket då! Tänk er själv 85 flickor, tjejer, kvinnor, tanter och några män som försöker sig på att svänga på höfterna! Hahahaaa!

Nej nu ska jag gosa ner mig under filten och ta en eftermiddagsvila så att jag orkar med kvällen, sällskapsspel står på schemat - mys!

/äM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0