Onsdag..

..den 5/1 2011! Detta år verkar gå minst lika fort som förra..

Idag var jag på Iksu och körde Zumba, kanske det fulaste men samtidigt det roligaste man kan göra när vardagen är grå och trist! Man går därifrån med ett leende på läpparna! Jag kan inte påstå att jag är  speciellt snygg när jag försöker mig på att rulla höfterna och ta några salsasteg men människan jag hade framför mig idag var nog det galnaste jag sett!! Jag hade så svårt att koncentrera mig på instruktören med hennes flaxande armar och stampande fötter framför mig! Nog om det.

Turner berättade för mig för några dagar sedan att de har  två svarta lurviga monster på gården och ikväll fick jag följande sms: "Med en fickkniv beväpnade pappa mig när jag lämnar huset ikväll ;) haha vi tror vi ha nått i skogen. Haha" Behöver jag säga att jag återigen fick dra på smilbanden?! Hahahaa sjukt kul!

Nej nu ska jag lära mig Maria Montazamis dansmoves, so long!





/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0