Det bara fortsätter.

Den där dåliga dagen. Jag bestämde mig ju för att skratta istället för att gråta. Men så idag, när jag fortfarande inte fått nåt nytt bankkort så ringde jag banken och frågar vars det är. Dom har glömt att lägga in beställning. HMMMM?!?!
Ja nej ingen problem, jag ska ju bara till Milano på fredag! Toppen det.

Jag prövar liksom att vara en god människa, göra goda och fina handlingar. Inte ljuga och ge en hjälpande hand till folk omkring mig som behöver det. Jag gör mitt bästa tycker jag, och det bra. Det borde absolut räcka till. Jag bryr mig och engagerar mig. Vad får jag igen för det? Inte ett dugg.

Nu drar jag täcket över huvet.

Fi.

Kommentarer
Postat av: annso

Du kommer att få det fantastiskt i Milano, med eller utan ditt visa-kort!

2011-10-05 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0