Vi går mot ljusare tider..

..och det gör även jag och min lägenhet. Håret har blivit kortare och ljusare, likaså min tvbänk + vardagsrumsbord. Vita saker har inhandlats och ännu mera ska det bli i slutet av sommaren då  en tur till Ikea är inplanerat.

Under våren har jag hunnit med att skaffa mig ett xtra jobb som jag trivs som fisken i vattnet med och idag avslutade jag termin fyra av sju. Det går som på räls just nu.

Tre veckor ledighet väntar innan jag hoppar på 7 veckors jobb!


Jag tror på karma och inget ont som inte har någonting gott med sig!

Vi hörs snart igen mina vänner!

/Äm




Kommentarer
Postat av: Tina

Hallå!

Saknar dig med vännen! Jo hoppas med hon mår bra, ska umgås med hon hela dagen imorrn innan jobbet! Bara hon och jag! :)

2012-06-10 @ 22:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0