Kiss and tell.

Förvirringen är total. Faktiskt.
Jag kommer aldrig att lära mig att tolka dessa signaler och gärningar. Ena dagen hit, nästa dagen dit.

Årets Jul kan som vanligt sammanfattas i ett ord, stress. Men det var mysigt. Och som vanligt, för typ sjätte året i rad, så missar jag ju hela juldags-tillställningen. Verkar dock inte ha missat så mycket men det är ju så tråkigt att jag alltid är den som jobbar. Men vad är väl en bal på slottet.

Tröttare än John Blund själv är det nu bara att rycka upp sig och gå på jobbet, har ju ett par dagar kvar innan det faktiskt är ledigt och tillika nyårsafton..


/a

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Oh Nice! :D

2008-12-27 @ 10:07:45
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0