Jag lever!

Jag tänkte bara tala om att jag lever, jag är på semester!

Åkte hela långa vägen till Sälen i onsdags och väl framme var det full fart. Fick ett riktigt träningspass på studsmattan bla. I torsdags åkte vi till metropolen Höljes där det i vanliga fall bor ca 350 personer. Under helgen har det varit ca 25-30 000 personer där, det är inte illa. Tur det finns mycket skog. :)
I Höljes var det iaf Rallycross EM och dans, mycket trevligt! Och vi hade iallafall väldigt tur med vädret!

Idag måndag, sitter jag och pustar ut i Sälen, har haft en tuff helg. Planerna är sedan att på onsdag så styr jag min lilla pärla till bil raka vägen till Dorotea med ett eventuellt stopp i Hoting. Dom berörda vet ju inget om mina planer än så det kan ju komma att ändras! :)

PS! Om ni ska skicka någon fortsättning till den där inbjudan om den där hemliga grejen, så tänk på att jag inte är hemma i Umeå förrän EFTER kalaset och därför får ni nog berätta för mig vad som ska hända. :P


/a

Kommentarer
Postat av: Fi

Inga brutna ben? BRA JOBBAT! :P

2008-07-07 @ 16:02:56
Postat av: annso

JAG VET!! Hel och ren :)

2008-07-08 @ 09:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0