Två veckor..

..är redan borta!! Och så är också min semester. Har visserligen en vecka kvar, men vi vet ju hur fort en vecka kan gå.
En vecka har redan förflutit sen tex den där "lugna" förfesten i fredags och i helgen är det en ny, trevlig, sammankomst!


Idag har varit en dag på stan med Tina! Mycket spring blev det och mycket pengar försvann, bara sådär. Var väl inte riktigt vad jag planerat men men. Skulle städat idag men tji fick jag för det gjorde jag inte. Däremot har jag tvättat, pysslat och grejat. Har numera sex svarta kakelplattor i mitt kök, vet inte riktigt vad jag ska säga om det, det är åtminstone tur att det inte är permanent. Haha. (Är det någon som har vägarna förbi Dollarstore så säg gärna till! Där var dom billiga minsann!!) Har införskaffat en ful plasthylla till duschen men den är funktionell! Så går det när det inte finns en kakelplatta i hela badrummet. Det är ju iofs inte mitt fel men nåja.

Nu är det dags att hoppa in i duschen, jag har ju trots allt nytvättat i sängen och sen blir det nog en film. Lagom uppladdning för veckans enda arbetspass.

Förresten.. En tanke slog mig idag... The past has passed...


Oj, kanske måste raka benen inför helgen också, ska ju trots allt träffa han som ska bli far till mina barn. Ja, vi ska tydligen gifta oss också. Ligger ju iofs några år fram i tiden, han ska tydligen flytta till Conneticut och fortsätta med läkarstudierna. Tänka sig, gift med en läkare..... Fast när jag tänker efter - Nä.



/a

Kommentarer
Postat av: Äm

Men hallå där vem är denna framtida man? Slitz-mannen eller?!

2008-07-17 @ 21:30:31
Postat av: annso

Yey!

2008-07-17 @ 21:58:55
Postat av: T

Haha, ja gift med en läkare....det kan va jobbigt, fast tänk va mycket pengar han kan ha?! :) haha!

2008-07-18 @ 08:33:27
Postat av: annso

Och tänk vilka skulder!!

2008-07-18 @ 09:06:13
Postat av: T

ja å tänk om det blir du som få betala av dom? Hmm näe om du ska gifta dig med han då får du säga till att han får bli en "svart" läkare istället! :P haha!

2008-07-18 @ 10:00:17
Postat av: T

och med svart då mena ja inte mörkhyad utan det andra....du vet penga messigt....

2008-07-18 @ 10:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0