Sista dagen i maj

Igår var en riktig solskens dag!! Som tur är verkar den här dagen inte bli sämre!
Vi började gårdagen med en härlig bakisfrulle på Rådhusgrillen och my god vad stark den starka såsen var! AAAH!

Sen blev det solning och en tupplur på uteplatsen, riktigt skönt! För övrigt är det 22,5 grader där nu i SKUGGAN!
Vår middag blev en smaskig grillning och några timmar senare bar det av till Maries kompis Malin och där blev det ett otroligt speedat ölspel med ganska roliga regler!

Nästa anhalt var Schlagerklubben/Coverclub där det var massor av folk och mycket kul. Träffade en okänd men ack så trevlig herre i kön som efter en snabb kram i garderoben försvann in i vimlet. Attans tyckte jag som förgäves försökte se honom i folkmängden men kom sedan på att jag egentligen inte kom ihåg hur han såg ut (?!?! Jag vet...) och när jag idag sen kollade på bilderna i kameran så fanns där en bild. Kunde ju visat den för folk och snäll frågat "Har du sett den här killen?" - Hurså? "Jo du förstår, han är skyldig mig en massa pengar!!". Vem skulle inte försöka peka ut honom då? Eller, det var nog en dålig idé.

När klockan närmade sig två så tog vi en sväng förbi TC och träffade några gamla bekanta ansikten! Mycket underhållande! Efter en lång promenad till MAX E4an hamnade vi på Pizza House på Bågenhuset och där köpte vi var sin pizza och cyklade hem! Och på vägen hann vi träffa fler bekanta! Fantastiskt! Det var kanske inte så fantastiskt att lägga sig efter 4 och sova fram till 11.30 men å andra sidan - vem bryr sig :P











/a

Kommentarer
Postat av: Turner!

GU va skoj ni verkar ha haft det! Önskar ja vorde där! :D

2008-06-01 @ 13:56:27
Postat av: annso

Same same to you.. :)

2008-06-01 @ 22:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0