ÅÅÅÅH, inte nu igen..

Det är lördagkväll och det är min lediga helg och vet ni vad? Jag ligger hemma i 39 graders feber.. KUL! Det är andra gången på två månader.. FUCK! Inte nog med att jag förlorar pengar så förlorar jag ju härlig ledig tid.. JÄVLA SKIT! Och det värsta är att jag tror jag fått njurbäcken igen! Samma symptom och febertoppar som förra gången. Igår natt när jag vaknade vid 3-4 så hade jag en febertopp på 39.9, det är ju helt sjukt! Så om febern inte har gett sig imorron så är det bara att besöka distriktet för att lämna prover. Blä.. Tredje gången i mitt liv jag får gå hem från jobbet och två av gångerna de senaste två månaderna.. Kul kul kul...

Annars har jag varit dålig på att uppdatera men det beror på att det inte händer så mycket i mitt liv. Träningen står stilla, jag har ju som sagt nyss varit sjuk och körde ett innebandy-pass med jobbet för 1½ vecka sen och nu ser vi ju resultatet sen den timmen. Jag tycker återigen att det är jobbigt att äta och dricker hellre vatten och typ blåbärssoppa. När det gäller den där killen så ses vi ju fortfarande, 8 veckor (det är ju typ ett rekord) men ja ni vet, det är lite sisådär med "ihop" eller "inte ihop". Min nya taktik är att det första alternativet gäller så länge han inte påstår något annat.. Jag har varit sjukligt hysterisk i min ensamhet, han har ju så fullspäckat schema (och hur man kan ha det när man är arbetslös är mig en gåta), och rädd för att jag har hamnat i hans bekväm-fack men nu känns det ändå bra att det går så pass långsamt. Jag kan ju lugnt säga att det inte är som något av de tidigare, ja vad ska man kalla det, situationerna(??).

Men nu tycker jag att ni kan ta och komma hem, det känns ganska långt till den 19'e.. och du Tina, det verkar sisådär med lägenheten, du förstår, han är en såndär som aldrig får tummen ur! Så om det ev. blir av så kommer det att ske på typ studs. Jag skulle dock inte ha några förväntningar om jag vore du.

Nej, nu ska jag återigen lägga mig tillrätta och känna mig brädad av pokerspelande, grabbar och utgång. Hur lockande är man i den här sitsen? Svettig, blek och seg! En vandrande vålnad med andra ord.

Hörs snart! Saknar er tjejer..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0