Go with the flow.

Jag är fortfarande rädd för att bli bränd på bål så att bara ta det lugnt och låta tiden ha sin gång funkar inte riktigt för mig.
Jag är nervös, har ont i magen och förväntar mig det värsta hela tiden - varje dag. Jag kommer att förstöra det här.

Tre veckor har förflutit och det känns som att vi är kvar på samma ställe som när vi började men det känns samtidigt som att det har passerat flera månader. Enligt omgivningen så är allt tydligen solklart och enligt oss själva är det inte det.
Varför kan jag inte bara slappna av? Det borde ju vara på väg åt rätt håll iaf.


Det som sker, det sker.
Eländes elände.
Jag kommer att förstöra det här.

Kommentarer
Postat av: Fi

Men min lilla tjorven, tankar kan mala sonder en! Svart svart (a med prick). Svart a va langt borta ocksa nu! Kram kram vannen.

2008-10-29 @ 14:03:30
Postat av: Emma

Go for it kusin! Jag tror det blir kanoners och jag håller alla tummar och tår för dig!

2008-11-01 @ 23:14:43
URL: http://pyzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0