Inte en sjukdag till..

Gårdagen spenderades i en stooor soffa. Ompysslad och omhändertagen.
Jääääättesjuk. Verkligen. 39 graders feber större delen av dagen, men inte den timmen jag fick för mig att ringa och säga att jag faktiskt kunde jobba helgen ändå eftersom det "bara var ett virus" och ingen halsfluss eller dylikt.. Och just det, febern hade gått ner till 37,5!

Slutade gårdagen med en positiv inställning och vaknade tidigt och efter en dos alvedon var febern bara 38,4! Lovely. Lite te och en dunderkur bestående av ibumetin, alvedon och proviva blir dagens fruksot. Jaja.

Ps. Om det smittar så kommer hans hockeytränare förmodligen sätta sig på mig och tvinga mig att aldrig träffa honom igen. :P Ds.


Kram på er!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0