Käk.

Usch! Vad är det frågan om!
Jag som älskar mat. Jag verkligen älskar att äta. Det är ju så gott!!
Men förra veckan började jag peta i maten, jag slängde 2/3 av lunchen och tänkte inte så mycket på det. I helgen har jag helt enkelt glömt bort att äta. I söndags åt jag EN macka på HELA dagen. Ja okej, någon bulle också.
Igår så kunde jag inte ens äta upp min portion med köttfärssås och spagetti på lunchen. BLÄ! Och nu sitter jag och försöker klämma i mig frukosten, det växer i munnen på mig. Men det är ju så konstigt, för jag känner ju att jag är hungrig och behöver äta.

Är det en svit från den tuffa arbetsperioden?

/a

Kommentarer
Postat av: tina

du maste tvinga i dig maten....inte sluta ata, inge bra juh! :( Men ja tror att det ar for att du jobbar mycket och saknar oss saklart! :)

2008-10-07 @ 12:41:27
Postat av: Marie

Men Tjorven! Vi kommer snart hem! Inte behover du svalta for varan skull! :) Kramkram!!

2008-10-07 @ 12:46:43
Postat av: Emma

Tell me! :O

Vad ska jag köpa för telefon?

2008-10-07 @ 20:19:45
URL: http://pyzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0