Life. Return.

Nu tycker jag att det var längesen ni kom med en uppdatering tjejer!!

Själv har jag precis kommit tillbaka till livet. Livet har kommit tillbaka till mig.
Somnade kl 22 av ren utmattning igår och uppe med tuppen och städa igenom hela hemska lägenheten!! Usch vilket bök, det är så tråkigt! Men jag känner mig som en bättre människa, eller nä, jag mår bättre när jag vet att det är rent här hemma.

Efter städningen var det dags för en ny uppgift, nämligen baka bullar! Jag har längtat så länge efter hembakta bullar, helst mammas men man kan inte få allt här i världen. Jag tyckte att det passade bra, dagen till ära, att få färska bullar. Det är ju nämligen Kanelbullens dag! Så nu tjejer får ni fira med en thailändsk kanelbulle :)

     
 


Sen har Sara varit förbi en sväng och jag har mannekängat några nya inköp som jag var värd! Nu ska bullarna packas och frysas in och sen ska jag duscha, äta och kanske, kanske, kanske ta en sväng på stan ikväll..

Adjö!

/a

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jaha den glassen måste jag leta efter har inte hört talas om den alls.. MÅSTE KOLLAS UPP!!!!

2008-10-04 @ 22:58:39
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Emma

Å va duktig du är kusin! :)

2008-10-05 @ 13:43:42
URL: http://pyzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0