Back on track!

Yo yo! Har ju också fått banningar om att jag är så inaktiv på bloggen, men HAAAALLÅ! Jag har ju varit bortrest i en vecka, jobbat typ 24/7 och hur hade ni då tänkt att jag skulle hinna smyga iväg och blogga? NEJ! Dumheter. (Nu var det slut på det påhittade försvarstalet!) Nu är jag tillbaka på banan.

Har som sagt varit iväg på IS-mässa i en vecka och det må jag säga var intressant! Det var jätteroligt, faktiskt, även om tiderna var rätt olidliga under så lång tid, dåliga mattider (och middag existerar knappt), och sen superstressad under kvällen istället för att varva ner så resultatet blir ju ingen sömn. Kul! Men med lite små giveaways, godis, öl och några väldigt roliga och ibland också ögonsköna leverantörer (Billabong, Quicksilver, Burton, DC, osv..!!) så blev det ändå värt det hela! ;)

En leverantör bjöd oss arbetande stackare på härlig middag på lördagkväll, några öl och drinkar förtärdes och vi besökte det som skulle var Götets "inneställe", dit alla går och det skulle var sjuuuuukt lång kö för att ta sig in osv osv osv.. Vi tog oss in (eftersom vi råkade gå förbi precis före dom skulle öppna, vilket var kl 01!). Men det var ju ett stort skämt! Jätteliten lokal, jättestor bar, bara massa VIP-soffor med 22-åriga brats med pappas visakort och bara brats-dunk. Weehooo! Mitt sällskap drog ju iaf upp medelåldern drastiskt, men till och med jag kände mig gammal där. Vi hoppade på spårvagnen, som råkade åka förbi precis när vi klev ut från nattklubben, tjuvåkte utan att betala! Haha! Och sen låg jag vaken till typ halvfem och vi skulle upp 8, spännande!

Igår var jag en knäckt tjej! Och idag var jag mest en förvirrad tjej! Och inte nog med det, typ hälften av mina kollegor blev förkylda där nere och det var värsta flunsan som gick runt, så nu väntar jag ju bara på att det är min tur. KUL! Skitkul. Men jag har intalat mig själv att jag faktiskt INTE har ont i halsen och jag var iväg på IKSU och körde b.pump ikväll också! Yeah.. Träningsvärken blir härlig imorgon, och vi som har hemska trappor på jobbet! Man ska inte vara så kaxig när man är otränad, man pallar inte så tunga vikter som man gärna vill tro! :P Jag känner mig mörbultad och sliten. Väntar fortfarande på ledighet nu efter min 90hs arbetsvecka och jobbar minst en dag till innan det blir en ledig.

Nåja gott folk! Det blev en tråkig uppdatering ikväll tyvärr, får ha det i åtanke till nästa gång.


Adjö!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0