Nytt år.

Då var detta året till ända! Jag tänker inte bjuda på någon lång årsresumé för den skulle kunna sammanfattas i ett ord - jobb. Det låter sjukt tråkigt när jag tänker efter, året har ju trots allt inte bara bestått av jobb och jobb, men det känns nästan så. Det gångna året har svischat förbi och det har väl varken varit bu eller bä. Mycket sjuka och förkylning bara men det är sånt man får ta, tydligen. Nya bekantskaper och erfarenheter, några har gjort mig svag och fått mig att backa medans de flesta har gjort mig starkare, hjälpt mig att växa och fört mig framåt.

Nu är det ett nytt år. Nya möjligheter. Nya erfarenheter. Plats för massor av skratt, gråt och äventyr - och det mina vänner, hoppas jag att vi äntligen får uppleva tillsammans detta år, oftare än någon helg då och då!


Gårdagen var lugn och skön, speglad av min egen månads lågkonjuktur. Mötte upp ett dorrogäng på stan för lite aktiviteter på Megazone. Jag säger bara HELVETE vad ont dessa små gummikulor gör. Paintball utan paint, inomhus. Fina "små", runda märken här och var. Tack och lov är det knappast värst hos mig, stackars de som inte hade långärmat!

Sen blev det middag med två kollegor här hemma. Det bjöds på trerätters: Fyllda avocadohalvor, Älgstek med rostade grönsaker och rödvinssås, Kladdkaka med exotisk fruktsallad och/eller hjortron. Det låter inte så tokigt va? Sen hade vi massor av tilltugg, godis och kex och ost, osv osv. Det var inga problem att rulla ut på torget sen iaf! Hemma strax efter 1 och sen bums i säng.






Kolla så fint jag matchat.. :)

Kommentarer
Postat av: Fi

Snygg du är Annso!

2009-01-01 @ 20:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0