Vad var det som hände..?

Ja, det kan man fråga sig.

Visa-kortet är borta, jag har ett skrubbat knä, ont i handleden och jätteångest. Bajsfull kan man säga att jag blev, och nu i efterhand har jag ju förstått hur det kunnat bli så. Det var visst någon som hade en hemsk häxbrygd och gjorde en riktigt jävelgrogg.. och vips så var min rullgardin nere.

Och hur visakortet kunde försvinna är en gåta. Största frågan är ju var. Det är spårlöst försvunnet och hann flyga sin kos den korta vägen hemifrån och typ 100 meter mot stan. Körkortet hade jag i väskan, men inte visakortet.. Och det låg inte efter vägen, för vi vände om för att leta. Och det finns det inte hemma. Märkligt. Men då blev det ju en billig kväll iaf, dock inte för någon annan som snällt fick betala in mig. Hur dörrvakterna kunde få för sig att släppa in mig är ju också en gåta, och hur jag lyckats skrubba knät och hunnit med två(?) praktvurpor, varav en då jag ramlade ur en stol. Men jag är hemma, välbehållen, inte bakis men har en fruktansvärd ångest. Blä. Det var ju dessutom fruktansvärt bra planerat att slarvabort visakortet när jag ska åka till gbg en vecka också, bra.. Bra jobbat.

Nej åter till att ha ångest och fundera på livet.

Bjuder på några kort av vår fina våg-tillverkning från gårdagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0