Tick. Tock.

Hej mina vänner!

Bra initiativ att köra igång med bloggandet igen! Alltid roligt att få läsa några rader. :)

Precis som ni, har även jag läst igenom våra gamla inlägg till och från, och jag måste erkänna att det finns en samling av dem som jag saknar.. Men hur som helst så värmer det en frusen höstsjäl!

Jag ska dock be att få ursäkta mig en smula och erkänna att jag varit otrogen mot er och börjat skriva några rader på en annan portal. Ett behov av att få uttrycka mig i farten, annat än med facebook, med en bild, en textrad eller en och annan tanke, har vuxit fram med tiden och efter lite testande hit och lite testande dit så finner ni mig på här . Jag har ju inte övergett er men med tanke på min tidigare usla uppdatering så lär jag inte bli flitigare heller. Men helt plötsligt har ju även blogg.se skaffat en mobil-app så nu kanske det blir lättare att få iväg några textrader. Å andra sidan så känner ni ju mig, det blir ju sällan -några- rader, det blir väl oftast en hel novell när jag väl kör igång!

Annars är det väl inget nytt! Skippat skolan, börjat jobba, men det vet ni ju redan! :)


Kram hela dan!

/tjorven



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0